Van hot naar her en weer naar hot

Hallo hallo,
Nog niet veel nieuws over avonturen in Costa Rica, ik ben namelijk nog gewoon thuis! Na een supervakantie op Curaçao (zie boven) heb ik de afgelopen twee dagen als een gek geprobeerd alles voor de volgende reis te regelen, en volgens mij is het aardig gelukt. Alleen nog wat laatste tas-inpak acties en dan kan ik gaan.
Nog even voor degenen die niet helemaal weten wat ik ga doen: ik ben eerst twee weken in Costa Rica en dan vier weken in Panama, voornamelijk om Spaans te leren bij de talenschool waarvan de website onderaan dit blog staat. Ik ben ook van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen en natuurlijk veel van de omgeving te zien. Lekker vogels spotten!?? En vulkanen op banjeren enzo.
Maar genoeg voor nu, de verhalen komen wel als ze er zijn. Hou me ook op de hoogte van gebeurtenissen in Nederland. Ik weet het, geen nieuws is goed nieuws, maar flauw/leuk/onzinnig nieuws is nog beter nieuws!
Btw voordat jullie jaloers worden, in San José regent het nu ook!
Nou, hopelijk tot snel op deze blogspot!
xx
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

