Panamá!


Als je nog geen vakantie geboekt hebt kan ik je aanbevelen een ticket naar San José te kopen en door te reizen naar Panama, de foto´s spreken voor zich! (O.a. het eiland van de Amerikaanse expeditie Robinson)

Geen ideale locatie om Spaans te leren want iedereen praat Engels tegen je, heb mijn ene lesuurtje dan ook maar verplaatst naar volgende week, als ik weer in de bergen en regen zit. Ik ben wel van plan om mijn laatste dagen weer hier in Bocas door te brengen, veel relaxter kun je een reis niet beeindigen denk ik!

Ik hoop dat de temperatuur in Nl ook de goede kant op gaat, en dat alles goed met jullie is.

Later meer

xxxx

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

